close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה עושים עם הילדים בפורים?

מערכת שורשל שבט, תשעז26/02/2017

חג פורים אמנם קצר בהשוואה למועדים אחרים בלוח השנה העברי, אבל גם בו תצטרכו למצוא דרך להעביר את הזמן עם הילדים והמשפחה. נמאס לכם מהפעילויות הרגילות ואתם לא רוצים לשבת בבית? הנה כמה הצעות

תגיות:

פורים ייחגג השנה ביום שבת בתאריך 11.3 עד יום ראשון 12.3. למרות שהוא רחוק יחסית מחופשת חנוכה וקצר בהשוואה לפסח, יש עדיין לא מעט משימות שההורים צריכים להשלים לקראת פורים. המשימה העיקרית היא כמובן לתפור ולדאוג לתחפושות, כאשר לאחר מכן מתחיל החיפוש האינסופי אחר פעילויות ואטרקציות.

סיורים וטיולים ברחבי עיר הקודש

השנה אפשר לנצל את חג פורים לפעילות מיוחדת ומעשירה עם הילדים. כדאי למשל לברר על אטרקציות לילדים בירושלים ולהגיע לסיור בעיר הקודש. ניתן לשלב בין סיור רגלי בסמטאות הרובע היהודי ליד הכותל המערבי לבין סיור סגווי ממונע.

אפשרות אחרת היא להקדיש את הבילוי בירושלים לסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה. הפעילויות בירושלים הן הזדמנות מצוינת ללמד את הילדים על המורשת ועל מה שמסתתר מאחורי הסיפור הקלאסי של מגילת אסתר.

עוד באזור ירושלים והסביבה תוכלו להגיע להפנינג פורים במיני ישראל. במהלך החג ייערכו סיורים מודרכים בין המודלים ויתקיימו סדנאות יצירה לצביעת מסיכות. כתב חידה מאתגר לכל המשפחה יבטיח תחרות סוערת בין ההורים, ובכל יום בשעה 12:30 יתקיים המופע של "דרור רה מי". הביקור במתחם מיני ישראל בפורים מיועד גם למי שכבר היה במקום ובעיקר למי שעדיין לא הספיק.

היתרונות של פסטיבל הקומדיה ואירועי החוצות בראשון לציון

עוד אופציה טובה לפעילות עם הילדים בפורים היא הזמנת כרטיסים לפסטיבל הקומדיה ואירועי החוצות לכל המשפחה בראשון לציון. זה אירוע שלא מיועד רק לתושבי ראשון לציון והסביבה, אלא לכל מי שרוצה לצחוק מכל הלב באחד המועדים השמחים ביותר בלוח השנה העברי.

פסטיבל הקומדיה יציג רפרטואר מרשים של מיטב מצחיקני ישראל, הפקות מקור והצגות בכורה. אתם והילדים תשמחו לרענן את השגרה השוחקת עם הפסטיבל הזה ולעזוב את הטלוויזיה לטובת צפייה בהצגה חדשה. היתרון יבוא לידי ביטוי בזמן איכות משותף של ההורים והילדים ובחוויות שיצטברו לכל החיים.

נוסעים לצפון וחוזרים עם אנרגיות מחודשות

חג פורים ייערך כאמור בתחילת מרץ ולכן צפוי בו מזג אוויר נעים. את האקלים של החג הקרוב תוכלו לחוות מקרוב עם פעילויות בפארק הדייג "דג בכפר" ביקנעם. במרכז יקנעם תמצאו אתר חגיגי עם דוכנים לציורי גוף ואיפור לילדים, מתנפחים, טרמפולינות ואת כל מה שצריך כדי לאפשר לילדים לפרוק אנרגיה.

הערך המוסף של הפעילויות בדג בכפר בפורים הוא שייט על האגם לילדים מעל גיל 6. אם אתם מתכננים להגיע עם פעוטות, כדאי שתדעו שיש במקום ארגז חול מחפרונים והמון בימבות שפזורות ברחבי הפארק לצד עמדות מנגל.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה